zaterdag 15 september 2012

Kraamkado op naam.


Voor mijn webwinkel www.priegelgoud.nl maak ik niet alleen viltfiguren voor de seizoentafel en bij prentenboeken, maar ook kraamkadootjes,
zoals EEN KADO OP NAAM.
Er ligt een geboortekaartje van Sarah.Het geboortekaartje met een spiraalvormig figuur inspireert mij tot het maken van kadootje voor Sarah. Een kussentje van wolvilt met het eendje dat zich verschuilt in een vakje binnen in het kussentje.
 




 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
..............en dan de bestelling van een kledinghangertje met naam SARA
voor Sara, een kado op naam
   Sjanie en Gerbrig zijn mijn vaste klanten voor dit soort kraamkadootjes. Bedankt voor jullie bestelling. Ik vind het heel erg leuk om ze te maken.
                                                    
                                                           Te bestellen bij www.priegelgoud.nl

1 opmerking:

  1. Wat is dat leuk en mooi geworden, het cadeautje voor Sarah. Fijn als je zo inspiratie krijgt hè, naar aanleiding van het geboortekaartje.
    De hangertjes zijn ook leuk en persoonlijk.
    Bedankt en liefs,Sjanie.

    BeantwoordenVerwijderen