vrijdag 2 maart 2018

PRIEGELGOUD



Trots ben ik op mijn nieuwe website www.priegelgoud.nl











Met heel veel sprookjesfiguren, prentenboeken, kraamkadootjes, viltpakketjes

 


Het woord Priegelgoud is gekozen uit het Gronings dialect. Het zijn wel erg kleine priegelwerkjes die ik maak. De werkjes, de figuurtjes: 'die ben 'n goud'. Die zijn helemaal oke! 

 
Baby-goud, speul-goud, bedde-goud..........
veur leudje potjes, veur'n keudeldoemke.

Babygoed, speelgoed, beddegoed..........
Voor baby's, voor het kleine kind.
 
 
  
 Eigenlijk is Priegelgoud, vind ik, ook gewoon een beetje goud, sterregoud.
 
  
Kijk, geniet en kies.....op www.priegelgoud.nl

Priegelgoud neemt je mee naar de dingen achter het verhaal.


Heb je een creatieve wens? Wellicht kan ik het voor je maken of samen met jou?


Hartegroet
Jannie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten